БФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорнилом
Немає на складі
7 050 ₴
* Ціна актуальна на момент наявності товару
немає в наявності
БФП
5 015 ₴
Чорнило
1 936 ₴
USB-кабель
99 ₴
Дод. гарантія
Додаткова гарантія на БФП і принтери 1 рік Додатковий 1 рік гарантії
Що входить: • Ремонт гарантійних поломок після закінчення основної гарантії - безкоштовно. • Срок ремонту: близько 14 робочих днів. • Компенсація вартості пристрою або заміна на новий, якщо пристрій не підлягає ремонту.
Страхування принтера SavePrint - Страхування вашого пристрою на рік від безлічі поломок в тому числі і побутових! Не тільки гарантійних випадків. - заберемо, відремонтуємо і привеземо! - Ви відповідальний і акуратний користувач, який не скористався страховкою за рік? Тоді повернемо вам вартість на бонусний рахунок.
Надання послуги проводиться дистанційно за допомогою програм AnyDesk или TeamViewer. Перевага полягає в тому, що ви не використовуєте час на пошук необхідних драйверів, також під час встановлення ми вимикаємо автоматичне обновлення драйверів. В майбутньому це збереже принтер від мимовільного обновлення і втрати безчіпової прошивки. Від вас знадобиться: декілька хвилин присутності під час виконання робіт майстром, USB кабель для підключення принтера до комп'ютера, стабільне інтернет-з'єднання. Принтер має знаходитися у робочому стані, принаймні вмикатися. Налаштування драйверів проводиться на всіх пристроях, не залежно від того де був куплений принтер - в нас, чи в будь-якому іншому магазині, на новому принтері, чи який вже знаходиться чи знаходився у використанні. Це може бути принтер хоч лазерний хоч струменевий, БФП, плоттер. Драйвери встановлюються і окремо для сканерів БФП.
докладніше
* Ціна друкувального пристрою включає вартість СБПЧ і чорнил
Все про товар
Відгуки (0)
Доставка і оплата
Гарантія і повернення
Додаткова гарантія
Страхування ДП
Додатковий сервіс
Все про товар
БФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорнилом
Основні характеристики
Формат друку
A4
Кількість кольорів
4
Тип з'єднання
USB
Виробник
Canon
Пристрій
БФП (принтер/сканер/копир)
Гарантія
12 місяців
Технологія друку
струменева
Копір
є
Сканер
є
Факс
ні
Сфера застосування
Дім, Для навчання
Номери оригінальних картриджів
GI-41
Властивості принтеру
Роздільна здатність друку
4800x1200 dpi
Швидкість ч/б друку
Швидкість черно-белой і кольорового друку измеряется в відповідності зі стандартом ISO / IEC 24734. Фактическое час друку залежить від конфігурацію системи, програмного забезпечення і труднощі сторінки.
9.1 стор / хв
Швидкість кольорового друку
Швидкість черно-белой і кольорового друку измеряется в відповідності зі стандартом ISO / IEC 24734. Фактическое час друку залежить від конфігурацію системи, програмного забезпечення і труднощі сторінки.
6 стор / хв
Друк без полів
є
Властивості копіру
Функції копіру
Копіювання документа, копіювання зображення, копіювання без полів, копіювання 2 і 4 аркушів на однієї сторінці, копіювання зі стиранием рамки, копіювання удостоверений личности
Швидкість копіювання
Швидкість чорно-білого і кольорового копіювання определяется в відповідності зі стандартом ISO / IEC 29183. Фактическое час копіювання залежить від конфігурацію системи і труднощі сторінки.
2,6 изобр./мин
Цветное копіювання
є
Властивості сканеру
Швидкість сканування
Колір: 3,5 мс/линия (300 точок на дюйм) Оттенки серого: 1,5 мс/линия (300 точок на дюйм)
Оптична роздільна здатність сканеру
600 x 1200 dpi
Тип сканеру
планшетний
Тип датчика
CIS
Лотки подачі паперу
Об'єм лотка
100
Формат носіїв друку
Формат носіїв
20x25 см, 13x18 см, 10x15 см, A5, A4, B5, Legal, Letter, DL, COM10
Щільність носія, мінімальна
64 г/м2
Щільність носія, максимальна
275 г/м2
Тип з'єднання (Інтерфейси)
Дротове підключення
USB 2.0 - Type B
Додаткова інформація
ЖК-дисплей
ЖК-экран Full dot
Операційні системи
Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 SP1
Рівень шуму
49.5 Дб
Споживана потужність
18 Вт
Габарити
Габарити (Width x Depth x Height)
445x330x167 мм
Розмір
Настільний
Вага
6.4 кг
Склад поставки
Комплектація
БФП, чорнило
USB-кабель
входить до комплекту
Відгуки(0)
БФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорнилом
Ще ніхто не залишав відгуків, Ви можете бути першим.
Написати відгук
Увага! Публікація здійснюється тільки після попередньої модерації
Щоб написати корисний відгук, вкажіть термін користування продуктом, плюси, мінуси,
враження.
* поля, обов'язкові до заповнення
Доставка і оплата
Оплата і Доставка в Україні
Способи оплати
Проведення готівкової оплати
При отриманні товару особисто оплата здійснюється в момент фактичного отримання. При доставці товару кур'єром оплата здійснюється кур'єру готівкою. Разом з товаром ви отримаєте всі необхідні документи, включаючи товарний чек.
Безготівкова оплата (Здійснюється лише для юридичних осіб)
Для представників юридичних осіб можливий безготівковий спосіб оплати. Рахунок висилається після узгодження всіх деталей замовлення з нашими менеджерами телефоном. Після того як грошові кошти надійдуть на рахунок компанії, ваш товар буде відвантажено протягом 1-2 днів. Разом з товаром ви отримаєте товарний чек, а закриваючі документи ми відправимо Укрпоштою. На особу, яка буде отримувати замовлення, повинна бути оформлена довіреність з печаткою підприємства і підписом керівника. Підтвердивши ваше замовлення телефоном або e-mail, ви можете значно прискорити його обробку.
Передоплата через банк
Оплата може бути здійснена через будь-яке відділення банку після того, як узгоджені вартість і умови доставки товару. Ми відразу ж відправимо товар, як тільки гроші будуть зараховані на рахунок компанії.
Оплата через Webmoney
Webmoney
B346401983882
WMZ Z821553496688
WMR R216508602341
Ви перераховуєте кошти з вашого гаманця WebMoney на наш гаманець, або на розрахунковий рахунок нашої компанії. Оплата може також бути здійснена в будь-якому комерційному банку. Не забудьте вказати номер вашого замовлення, коли будете здійснювати переказ. При даному виді оплати сума зростає на 3%.
Способи доставки
Самовивіз
Робіть замовлення на сайті та забирайте його з магазину після дзвінка менеджера. Самовивіз доступний в містах: Київ, Харків, Дніпро, Львів, Одеса.
Доставка в відділення НОВА ПОШТА
У відділення Нова Пошта здійснюється доставка тільки витратних матеріалів (картриджів, ПЗК, СБПЧ, чорнила, паперу). Протягом 5 днів передбачено безоплатне зберігання. Подробиці, що стосуються тарифів ви можете дізнатися на сайті Нова Пошта. Для здійснення безготівкового розрахунку, який передбачений для юридичних осіб, необхідно підписати договір з компанією Нова Пошта. При відсутності підписаного договору оплата за доставку здійснюється готівкою.
Доставка з "Укрпошта"
У відділення "Укрпошта" здійснюється доставка тільки витратних матеріалів (картриджів, ПЗК, СБПЧ, чорнил, паперу) та тільки за 100% передплатою. Термін доставки від 4 до 6 днів. У вартість доставки перевізник включає SMS інформування одержувача про прибуття товару до відділення. Зміна інформації про отримувача: ПІБ, телефон, адреса відправки - коштує 60 грн. Інші подробиці, що стосуються тарифів ви можете дізнатися на сайті УкрПошта у розділі Укрпошта Стандрат. Для здійснення безготівкового розрахунку, який передбачений для юридичних осіб, необхідно підписати договір з компанією УкрПоштою. При відсутності підписаного договору оплата за доставку здійснюється готівкою.
Гарантія і повернення
Гарантия и условия возврата
Нижеследующие правила и условия гарантийных обязательств действительны только для товаров, приобретенных в сети магазинов "Всё для печати". Каждая товарная единица сопровождается гарантийным талоном с печатью, подписанным менеджером и покупателем.
Гарантия, предоставляемая на продукцию компаний INKSYSTEM и ORIGINALAM.NET, составляет в целом 1 (один) год со дня продажи, за исключением совместимых картриджей. Но гарантийный срок, как и максимальная ежемесячная нагрузка на оргтехнику может меняться, что связано с конструктивными и функциональными характеристиками ряда моделей. Точный период гарантии и показатель нагрузки пропечатаны в талоне.
Бесплатное сервисное обслуживание
Оргтехника обслуживается только в сервисных центрах INKSYSTEM и ORIGINALAM.NET. В случае самостоятельного ремонта или обращения в другой сервис гарантия аннулируется и с продавца снимаются соответствующие обязательства. Неисправный товар доставляется в сервис за счет Покупателя. За отдельную оплату предусмотрен выезд мастера по указанному клиентом адресу для устранения несложных проблем, подпадающих под обслуживание.
На протяжении гарантийного периода ремонт печатающих устройств (ПУ) на бесплатной основе осуществляется на таких условиях:
1. Предоставление клиентом документации, которая подтверждает факт покупки. Правильное оформление гарантийного талона.
2. Соблюдение покупателем указанных в прилагаемых документах правил эксплуатации:
принтер не простаивал более 7 дней;
уровень краски в перезаправляемых картриджах и донорах системы непрерывной подачи чернил не ниже допустимого;
в процессе работы СНПЧ контейнеры располагались на одной плоскости с печатающей головкой либо на уровне, показанном для определенной модели устройства;
в ПЗК или донорах системы, а также в механизмах оборудования нет посторонних веществ и предметов;
оргтехника (в том числе с СНПЧ) транспортировалось с учетом всех норм перевозки;
товар не подвергался ремонту в сторонних сервис-центрах, самим пользователем или третьим не уполномоченным на то лицом.
3. Нет следов несанкционированного механического вмешательства:
засохшая краска или иные вещества на микрочипах СНПЧ и/или ПЗК;
царапины и трещины на комплектующих системы и картриджей, корпусе и деталях (узлах) оргтехники, а также любые другие признаки.
Обязательства по гарантии остаются в силе, если оборудование (изделие) эксплуатировалось правильно, с соблюдением всех соответствующих нормативов.
Настоящая гарантия не распространяется на:
1. Изделия сторонних изготовителей, используемые вместе с продукцией магазинов «Всё для печати».
2. Опционные функции и любые расходники, включая носители и чернила.
3. Профилактическое обслуживание, чистку механизма и деталей оргтехники:
сброс уровня израсходованной краски;
замена отработанного абсорбера;
вывод слива использованной краски в отдельный контейнер и тому подобные работы.
Продавец снимает с себя обязательства по гарантии, если:
1. Товар использовался не по прямому назначению, которое обозначено в сопроводительных документах.
8. Неосмотрительными (намеренными или случайными) действиями пользователя или же других лиц.
Возврат продукции: правила и условия
Возврат товарной позиции в пункт продажи осуществляется за счет покупателя. От покупки можно отказаться до того, как она получена, и на протяжении 7 дней с дня получения включительно. Отказ возможен на таких условиях:
сохранены надлежащий товарный вид и все необходимые потребительские качества;
имеется вся документация, подтверждающая факт покупки.
Продавец возвращает стоимость покупки без учета суммы, затраченной на ее доставку. В соответствии с действующими законами, возврат не производится, если:
товар был в эксплуатации;
изделие входит в перечень не подлежащих обмену и возврату (например, чернила и носители).
Гарантийные обязательства в отношении возвращенной продукции сохраняются, если соблюдены все необходимые условия и товар получен продавцом в надлежащем потребительском виде, с сохранением качественных и рабочих характеристик, а также со всеми предусмотренными ярлыками. Заключение о состоянии товара выносится сервисным центром компаний «Инксистем» и «Оригиналам. нет».
Продукция обменивается или возвращается на основании предоставленного покупателем заявления с личной подписью. Возврат/обмен осуществляется в течение 10 дней после поступления заявления. При этом выписывается акт либо накладная, куда вносятся такие сведения:
полное и правильное наименование организации-продавца;
фамилия, имя и отчество клиента;
полное и правильное название возвращенной товарной позиции;
дата заключения договора;
дата поступления товара к продавцу;
сумма, которая должна быть возвращена.
Оформленный документ подписывается обеими сторонами – продавцом и клиентом, с проставлением даты составления.
Мы гарантируем надежную, качественную работу своей продукции. В непредвиденных ситуациях обеспечиваем квалифицированную поддержку клиентов, предоставляем специализированную помощь и оперативно решаем любые профильные проблемы.
Додаткова гарантія
Друкуючі пристрої — це наші помічники.
Без них як без рук. У цьому випадку додаткова гарантія ніколи не буде зайвою. З нашою послугою ви отримаєте плюс один рік спокійного використання. У всіх так було: тільки гарантія закінчилась, і ДП відразу починає погано працювати або зовсім — виходить з ладу. Ремонт, як правило, дорогий і витратний по часу. А якщо займатись цим самостійно — можна зовсім залишитися без помічника.
Ми знайшли вихід і пропонуємо рік гарантії в якості бонуса.
Відповіді на часті запитання:
В чому перевага використання сервісу «Додаткова гарантія»?
За допомогою «Додаткової гарантії» можна отримати безкоштовний ремонт ДП у випадках, якщо вони виходять з ладу після закінчення дії гарантії від виробника. Якщо пристрій неможливо відремонтувати, ми гарантуємо обмін на новий або грошову компенсацію, яка дорівнює його вартості.
На яку техніку поширюється опція «Додаткова гарантія»?
Ви можете використовувати пакет сервісу доаткової гарантії для принтерів Epson, Canon, Brother, HP у комплекті з витратними матеріалами, які придбані в наших магазинах. Виключенням є модлі принтерів НР із вбудованою СБПЧ і техніка плотерної групи.
Чи можна придбати сервісну послугу «Додаткова гарантія» окремо від техніки чи пізніше?
Так, покупка цієї опції доступна протягом 30 днів з моменту придбання техніки.
В який момент починає діяти додатковий 1 рік гарантії?
Як тільки закінчується гарантія від виробника, автоматично починає діяти додаткова.
У випадку яких несправностей можливе використання сервісу?
В результаті поломок, на які поширюється гарантія виробника (за вини виробника).
Що робити та куди звертатись, якщо пристрій зламаєтся?
У період дії гарантії виробника, проблеми з роботою пристрою вирішуються в нашому сервісному центрі. Крім того, ви можете отримати відповіді на всі питання в операторів техпідтримки.
Скільки часу потрібно на ремонт?
Залежить від складності ремонту. Як правило, діагностика займає 3 робочі дні. Якщо немає необхідності в заміні комплектуючих, то після діагностики ремонт займає до 14 робочих днів. Якщо необхідна заміна деталей, ремонт може займати до 45 робочих днів (в особливо складних випадках).
Що відбувається в разі, якщо поломка виявляється негарантійною?
Після діагностики робиться висновок, в якому вказується, що поломка не є гарантійною. Друкуючий пристрій просто повертається.
Як скористатись послугою Додаткова гарантія після покупки?
Страхування ДП
Сертифікат власника страхування SavePrint
Зі страхуванням SavePrint ваш принтер у повній безпеці. Протягом 365 календарних днів страхування забезпечить вам один безкоштовний ремонт. Не так важливо сталася поломка з вашої вини чи за інших обставин. Ми приїжджаємо, забираємо принтер, лагодимо його, а потім відправляємо вам назад готовим до експлуатації. Це дійсно зручно – ви економите час, гроші та довіряєте розв’язання питання спеціалістам.
У чому відмінність від стандартної гарантії, яку дає виробник?
Виробник компенсує вам проблеми, які виникли з його вини. Це може бути заводський брак техніки чи поломка, яка виникла через недостатньо якісну збірку пристрою. Що це може бути?
Ролики захвату чи сенсорний екран не працюють;
Принтер не вмикається або постійно видає системні помилки;
Друкувальна голівка не використовує чорнило певного кольору, друкуючи зображення з дефектами.
Як правило, заводський брак виробник компенсує своїм коштом здійснюючи ремонт або замінюючи пристрій на новий. У тих випадках, коли поломка виникла за виною власника принтера, останній змушений вирішувати питання самостійно.
Які випадки негарантійної поломки можуть бути?
Ви випадково упустили принтер або він вийшов з ладу через інший випадковий механічний вплив.
Ви поїхали у відпустку чи просто певний час не користувалися ДП (далі — друкуючий пристрій), з цієї причини сопла друкувальної голівки пересохли та не підлягають відновленню.
Ви випадково залили материнську плату чорнилами чи пролили чай всередину механізму принтера.
У наслідок перепадів електрики принтер згорів та не підлягає ремонту.
Всі ці проблеми вирішують сервісні спеціалісти, якщо ви заздалегідь придбали страхування SavePrint. Достатньо залишити заявку та зачекати поки завершиться ремонт. Замість розв’язання транспортних питань, пошуку спеціалістів та втрати енергії на черги ви витратите час на цікавіші речі.
Для яких моделей підходить страхування принтера SavePrint?
Пакет «Save Print Home» підійде власникам ДП:
Пакет послуг «Save Print Home» розрахований на друкуючі пристрої:
1. Сертифікат «SavePrint» надає Споживачу право на сервісне обслуговування друкувального пристрою (далі нижче Виріб) без відрахування додаткової плати. 2. Сервісне обслуговування за цим Сертифікатом визначається як послуги Сервісного центру-Виконавця, які надаються Споживачу за Сертифікатом одноразово протягом терміну дії Сертифікату з причин, які не передбачаються гарантією виробника (негарантійні). 3. Початок терміну дії Сертифіката «SavePrint» рахується з моменту його купівлі, та діє протягом 365 календарних днів. 4. У випадку необхідності сервісного обслуговування Виробу у Сервісному центрі, витрати на доставку, діагностику, зворотну доставку Споживач не сплачує. Безкоштовний ремонт негарантійної поломки можливий лише один раз протягом терміну дії Сертифіката. 5. Якщо в результаті сервісного обслуговування буде встановлено, що Виріб не підлягає ремонту, ремонт недоцільний чи відсутні необхідні запчастини в авторизованих сервісних центрах Виконавця, на вимогу Споживача повна вартість Сертифіката буде відшкодована Споживачу протягом 10 робочих днів. 6. Якщо Споживач не використав Сертифікат протягом терміну його дії, Виконавець за заявкою Споживача на гарячу лінію, може перевести вартість Сертифікату на Бонусний рахунок Споживача. Для повернення вартості Сертифікату на Бонусний рахунок, необхідно залишити таку заявку протягом 14 календарних днів після закінчення терміну дії Сертифіката. 7. Після повернення вартості Сертифіката, або начислення його вартості на Бонусний рахунок Споживача, або одноразового усунення негарантійної поломки Виробу, обов’язки виконавця за цим Сертифікатом припиняються та вважаються виконаними у повному обсязі. 8. Сервісному обслуговуванню за Сертифікатом «SavePrint» підлягає лише той Виріб, який було куплено разом з цим Сертифікатом, при пред’явленні документа, який підтверджує дату та факт придбання Виробу (товарний чек або товарна накладна). 9. Сервісне обслуговування за Сертифікатом «SavePrint» виконується виключно в Авторизованих сервісних центрах (далі АСЦ) Виконавця, адресу та телефони яких ви можете дізнатися на сайті. 10. Будь-які висновки сторонніх сервісних центрів, ремонтних підприємств та інших установ, отримані Споживачем самостійно, не створюють жодних обов’язків для Виконавця, однак на розсуд можуть братися ним до уваги при наданні послуг за цим Сертифікатом. 11. Сертифікат «SavePrint» не підлягає відновленню у випадку його втрати або псування.
Додатковий сервіс
УСТАНОВЛЕННЯ ДРАЙВЕРІВ
Послуга надається дистанційно через AnyDesk або TeamViewer. Перевага в тому, що ви не витрачаєте час на пошуки потрібних драйверів, так само під час встановлення ми відразу відключаємо автоматичне оновлення драйверів. Надалі це вбереже їхній принер від мимовільного оновлення та втрати без чіпової прошивки. Вам потрібно: трохи його часу, USB кабель для підключення ПУ до комп'ютера, стабільне інтернет-з'єднання. Притер має бути у робочому стані (тобто хоча б включатися та подавати "ознаки життя"). Установка здійснюється на всіх пристроях: - нових, які вже використовуються незалежно від місця покупки - у нашому чи іншому магазині; - з будь-яким типом друку – лазерна, струминна; - на принтері, на МФУ, на плотері, драйвера встановлюються для самого принтера та сканера (моделі 3в1).
БФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорнилом БФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорниломБФП Canon PIXMA G2420 з оригінальною СБПЧ та чорнилом